Translate

четверг, 9 января 2014 г.

Модуль 9. Рефлексія.

   
 Цей модуль допоміг мені навчитися допомагати учням стати самоспрямованими у навчанні.
 Учитель може планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів.
 Я підтвердила свою думку, що диференційоване навчання дуже важливе для того, аби учні працювали над проектом із цікавістю, відповідно до своїх особливостей. 


2 комментария:

  1. Я Вам дуже вдячна за гарну оцінку моєї роботи. Дякую за те що я з курсів почерпнула для себе багато нового.

    ОтветитьУдалить